5 Cara Menarik Untuk Memberitahu Jika Secret Crush Anda Berminat Dengan Anda

Image result for secret crush

1. APABILA MEREKA MULA MENGGUNAKAN UNGKAPAN KATA/TANGKAP ANDA

Orang akan meniru frasa tangkap, loghat, kadar pertuturan, atau nada seseorang yang mereka suka. Teori komunikasi penginapan memberitahu kita bahawa kita mengubah ucapan kita untuk sepadan dengan nada dan vibe seseorang yang kita mengambil berat. Dan jika mereka cuba keras untuk membuat anda sukai mereka, ia mungkin bermakna bahawa mereka sudah menyukai anda.

2. JIKA MEREKA SENGAJA MEMBEZAKAN CORAK PERTUTURAN MEREKA DARI ANDA

Orang akan sengaja mengubah corak pertuturan mereka sendiri dalam usaha untuk menjadikan diri mereka kelihatan lebih unik. Ini garis pemikiran datang dari prinsip kekurangan, yang menjelaskan bahawa jika seseorang mempunyai kualiti yang jarang, ia menjadikan mereka lebih unik. Jika menghancurkan anda menyerlahkan kualiti yang jarang mereka di sekeliling anda, ia mungkin bermakna mereka cuba untuk membuat diri mereka kelihatan unik!

3. MEREKA MENCERMINKAN TINDAKAN ANDA

Apa itu mencerminkan? Ia adalah satu kecenderungan bukan lisan bahawa orang melakukan kedua-dua sedar dan tidak sedar. Seperti tempat tinggal, kami mencerminkan orang untuk meletakkan mereka dengan selesa – khususnya dengan mereplatkan pergerakan bukan lisan mereka. Ini bukan meniru, yang berlaku apabila seseorang menyalin tindakan anda. Mencerminkan adalah lebih seperti kelakuan pujian. Anda bangun dari tempat duduk anda, dan mereka menyeberang kaki mereka. Anda berus rambut anda kembali, dan dia membersihkan kerongkong.

4. RAKAN-RAKANNYA FIKIR ANDA HEBAT

Ini adalah sedikit lebih jelas tetapi cuba untuk memberi perhatian kepada rakan crush anda apabila anda berada di sekeliling mereka. Adakah mereka cuba “menolak” anda pada dia? Adakah mereka bertanya kepada anda jika anda bujang, atau siapa yang anda minati? Ambil perhatian, kerana jika rakan crush anda sukai anda, hubungan dengan orang ini adalah lebih berkemungkinan berlaku.

5. MEREKA CUBA MEMBINA RUTIN DENGAN ANDA

Apabila ia tentang memulakan atau membangunkan hubungan, orang suka kebolehramalan. Selepas hubungan ditubuhkan, adakah orang berusaha untuk sesuatu yang baru atau unik? Anda cukup unik pada permulaan hubungan kerana terdapat kemungkinan banyak maklumat yang crush anda tidak tahu tentang anda. Jika mereka cuba untuk mengadakan hari yang tetap dalam seminggu di mana mereka menjumpai anda, ia boleh menjadi alasan untuk mendekati anda.

Satu perkataan perhatian di sini: Tidak kira apa sahaja yang anda lakukan… Jangan sesekali tanya orang ini adakah mereka bertindak seperti ini kerana mereka suka anda. Saya tidak perlu memberitahu anda bahawanya adalah idea yang buruk. Jika anda akan bincang tentang hubungan anda dengan orang ini, terus bagitau bagaimana anda rasa, jangan meletakkannya di atasnya. Langkah seterusnya adalah untuk anda untuk membuat langkah pertama!

Tinggalkan komen

Design a site like this with WordPress.com
Mulakan